Review of Lill-Annas slottscafé – by Cecilia S.
Åt en väldigt god sallad, personalen var trevlig och mysiga sittplatser uteservering framför slottet. Tyckte insidan va lite för tråkig. Men kommer att testas igen.
Listed in:
God mat i Örebro
