Geisha Sushi & Wok
4.0
5 ratings

Reviews of Geisha Sushi & Wok

Bra mat men tråkigt bemötande. Swdan öppning har jag och familjen ätetit mycket här. Idag kom en fågel rakt ner i min mat och jag bad om att få ny då jag precis började äta. De var tråkiga i tonen och efter mycket om och men erbjöd en...

Bästa sushi stället i Göteborg. Så god och fräsch sushi med najs tillbehör (wasabi, ingefära, sjögräs, miso-soppa)

Deras poké är utmärkt. Sushin inte lika bra.

This text has been translated automatically.

The staff were very friendly and helpful. Come back 😊

Super god, fräsch Sushi och trevlig personal 😋