Hej Emily,
Stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att lämna en recension. Det gläder oss verkligen att du hade en bra upplevelse hos oss:)
Varmt välkommen tillbaka snart igen!
//Bar Bruno
Hejsan Hugo,
Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att lämna en recension. Det gläder oss verkligen att du hade en bra upplevelse hos oss på Bar Bruno!
Varmt välkommen tillbaka snart igen:)
//Bar bruno