Hej Emily, Stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att lämna en recension. Det gläder oss verkligen att du hade en bra upplevelse hos oss:)
Hejsan Hugo, Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att lämna en recension. Det gläder oss verkligen att du hade en bra upplevelse hos oss på Café Imperiet!