Perfekt lunchställe! En liten intim resturang, personalen var jätte trevlig och maten var god. Generösa portioner, och plus att man fick ta en god liten sidosallad till lunchen. 🤩
Vi testade deras bao bun, och köttet var supergott, mycket grönsaker och fluffig bröd. Så bra! Men också deras lemon grass salad, som var fräsch men, inget jätte märkvärdigt. 👍🏼
Perfekt lunchställe! En liten intim resturang, personalen var jätte trevlig och maten var god. Generösa portioner, och plus att man fick ta en god liten sidosallad till lunchen. 🤩
Vi testade deras bao bun, och köttet var supergott, mycket grönsaker och fluffig brö...