Review of Chokladfabriken Vasastan – by Philip H.
Fantastiskt fin butik med en mysig caféhörna. Chokladen är orimligt god, hittar nya favoriter varje gång(men lakritskolan är ett måste om man inte redan smakat den)!
Fantastiskt fin butik med en mysig caféhörna. Chokladen är orimligt god, hittar nya favoriter varje gång(men lakritskolan är ett måste om man inte redan smakat den)!