Bebas Hair & Beauty
4.9
55 ratings

Review of Bebas Hair & Beauty – by Kalle H.

Jag är supernöjd med min klippning! Frisören var lyhörd, professionell och förstod precis vad jag ville ha. Jag har en permanent med en naturligt wavy känsla, och klippningen framhävde verkligen lockarna på ett snyggt sätt. Håret känns lättare, mer välformat och mycket enklare att styla. Dessutom var servicen fantastisk och hela besöket väldigt trevligt. Rekommenderas varmt!