Här behandlar man människor olika, reglerna för avbokning gäller vissa kunder, inte alla. Reglerna för bokning är att man ska betala halva summan om man avbokar senare än 24 timmar innan klipptiden men vissa kunder slipper detta. Om man säger att anledningen till avbokningen är man har akut sjukt barn på dagis kan man slippa avgiften men vill man inte uppge orsak till avbokningen får man betala. Ganska godtyckligt och för min del oacceptabelt. Mitt råd om du ska avboka din tid är att säga att du har akut sjukt barn på dagis.
Här behandlar man människor olika, reglerna för avbokning gäller vissa kunder, inte alla. Reglerna för bokning är att man ska betala halva summan om man avbokar senare än 24 timmar innan klipptiden men vissa kunder slipper detta. Om man säger att anledningen t...
I was here for the first time a few years ago, a nice and modern Salon. I would dye my dark hair back to blonde again. They were very good at coloring and I was very happy with the color. However, make sure to make an appointment to a regular hairstylist, if you do not want to pay a fortune. I happened to book through a master hairstylist, did not quite understand what that means then but I had to pay over £ 3000. Friendly and knowledgeable staff and a convenient location on Götgatsbacken.
I was here for the first time a few years ago, a nice and modern Salon. I would dye my dark hair back to blonde again. They were very good at coloring and I was very happy with the color. However, make sure to make an appointment to a regular hairstylist, if you do not want to pay a fortune. I...