Snabb, uppmärksam och mycket trevlig service! Vi delade på två förrätter och två pastarätter i den mindre storleken (gillar att de hade två storlekar!!). Tartar, toast, den kända spaghettin med kaviar och hummerpasta. Allt mycket gott - och faktiskt var toast det som i mitt tyckte var godast. Riktigt nice pre dinner cocktails också.
Snabb, uppmärksam och mycket trevlig service! Vi delade på två förrätter och två pastarätter i den mindre storleken (gillar att de hade två storlekar!!). Tartar, toast, den kända spaghettin med kaviar och hummerpasta. Allt mycket gott - och faktiskt v...
Jag var så pepp på bibon och det gjorde mig inte besviken! Otrolig service, grym mat och härlig lokal. Rekommenderar varmt toast bibon och råbiffen men allt var gott. Ser verkligen fram emot att komma tillbaka.