Bibon
4.0
3 ratings

Reviews of Bibon

Snabb, uppmärksam och mycket trevlig service! Vi delade på två förrätter och två pastarätter i den mindre storleken (gillar att de hade två storlekar!!). Tartar, toast, den kända spaghettin med kaviar och hummerpasta. Allt mycket gott - och faktiskt v...

Jag var så pepp på bibon och det gjorde mig inte besviken! Otrolig service, grym mat och härlig lokal. Rekommenderar varmt toast bibon och råbiffen men allt var gott. Ser verkligen fram emot att komma tillbaka.

Listed in: Favoriter

Riktigt bra. Trevlig personal, delikat meny, rimligt bra vinlista, bra drinkar.