Bistrot Di Famiglia
3.0
2 ratings

Review of Bistrot Di Famiglia – by Anna-Karin K.

Maten är katastrof och ägarinnan blev hotfull då vi påpekade att vi fick in en annan mat än den vi beställde/önskade. Rekommenderas INTE!