Review of Bleck – by Teolinda L.

Bleck

Mysigt ställe!! Har ätit brunch samt tagit drink här under vår/sommar. Pannkakor med bacon var toppen men skulle inte säga att något på brunch menyn var wow. Kommer dock gå tillbaka för att ta drink!!