Review of Coup d'Etat – by Sofia A.
Tack Coup d’Etat för en fantastisk fin kväll! Ni levererade ännu en gång. Vi firade vår födelsedag med vänner och fantastisk god mat som avslutades med härlig stämning i restaurangens Karaoke. Vi är supernöjda! Tack Arman och resten av personalen. Vi hoppas på att ses snart igen. Tack!
Med vänliga hälsningar
Sofia