Reviews of Gigis

Åt lunch på Gigis idag för första gången. Trevligt ställe, kommer definitivt tillbaka för lunch och vill testa middagen.

Åt en dunburi med långkokad oxkind. Enda anmärkningen - kanske aningen liten, och så gillar jag inte ärt...

This review has been filtered out from the total rating, as it somehow violates Thatsup's guidelines for reviews.

Pretentiöst som missar totalt.