Reviews of Restaurang Forma

Vilken härlig restaurang med superservice. Har varit här vid fyra tillfällen, tre middagar och en lunch.
Maten är vällagad och har aldrig gått härifrån och varit besviken. Servicen är superbra. Alla är trevliga och det är en skön stä...

·

This text has been translated automatically.

Forma is new, fresh and exciting and honestly just right in the area.
The décor is welcoming and comfortable, but still a little luxurious - it feels like I treat myself when I visit Forma, without it having to be pretentious.
You play with well-established flavors that many recogniz...

This text has been translated automatically.

Gone here and had lunch twice and for a small drink on a nice evening. The lunch has been fresh and exciting, that little extra at a luxury lunch I would say. Lunch is a bit in the more expensive team, but if you want to treat yourself, I think it's affordable. The fact that the cuisine is base...

en annan "Wannabee" plats som serverar smaklös mat med dålig service och ”tacky” musik för högt. håll dig borta från denna usla plats.

Vi återkommer ofta till Restaurang Forma pga en otroligt välkomnande atmosfär,mkt goda och genomtänkta maträtter som alltid uppfyller bästa betyget samt spännande och nya drinkar finns alltid på menyn.Vi gillar att råvarorna i rätterna också...

We were a large group of people sharing the entire menu, with matching drinks, wine and special shots. I think everyone was surprised at how well thought out the food was, not only because of the amazing flavor variations, but also because of the journey we took as we ate dish after dish. The "...

This text has been translated automatically.

Great place! Highly recommended! Very good food, great service and good drinks!

Goda drinkar och god mat i trevlig miljö!

This text has been translated automatically.

What taste sensations! Must be experienced!

Ett helt fantastisk mat och dryckesäventyr i en supermysig och kosmopolitist matsal. I baren är det bra tryck där drinkarna små konstverk. Rekommenderar The black cod till ett kraftigt glas rött.

Grym personal och riktigt bra drinkar! Lunchen är oerhört prisvärd och middagsmenyn riktigt bra! Bra tillskott på söder!

Söders nya restaurangstjärna!

Fantastiskt god mat, trevlig service och skön atmosfär. Även drinkarna i baren är världsklass.

Vi kommer tillbaka.

Superhärligt ställe med fantastisk mat och drinkar. Även alkoholfria cocktails är av bra kvalitet. Mysig interiör och god stämning.

Fantastisk mat och härlig stämning! Ett måste att testa!