Favorit ställe för att äta god kvalitet Persisk mat. Familjägd restaurang som Fokuserar på presentation, bemötande och kvalitet. Stammisarna hänger ut här och man njuter maten med mysigt hemkänslan.
Jag är ingen expert på det Persiska köket ska erkännas, men jag tycker att det här är riktigt bra och känns otroligt genuint. Har ätit här två gånger tidigare och denna gång blev det take away. Jag får gå tillbaka och fota lokalen för den är väldigt mysig, stora fönster och mycket att titta på. Just nu är den coronananpassad med bra avstånd mellan borden. Menyn är lång vilken jag kan tycka alltid är lite jobbigt, får beslutsångest. Men personalen är toppen och tipsar gärna vad man bör ta, har alltid blivit nöjd.
Det är kanske inte de vackraste take away lådorna, men hur snyggt är nånsin take away? Det är fina upplägg när man äter på plats.
Jag är ingen expert på det Persiska köket ska erkännas, men jag tycker att det här är riktigt bra och känns otroligt genuint. Har ätit här två gånger tidigare och denna gång blev det take away. Jag får gå tillbaka och fota l...