RUSKIGT dyr lunchmacka. Älskar alltid en god Reuben sandwich men efter detta besök så landar jag nog i att den avnjuts bäst på en mörk pub med tysk öl på fat, snarare än i ett stimmigt Hötorgshallen med vita linnedukar och kostymnissar som kastar i sig dyrt kött som om det vore snabbnudlar. Nej, konstig upplevelse. Men god macka.
RUSKIGT dyr lunchmacka. Älskar alltid en god Reuben sandwich men efter detta besök så landar jag nog i att den avnjuts bäst på en mörk pub med tysk öl på fat, snarare än i ett stimmigt Hötorgshallen med vita linnedukar och kostymnissar som kastar...