Idag, den 12 juni 2026, besökte jag den nyöppnade restaurangen. Tyvärr måste jag säga att servicen var mycket bristfällig, vilket påverkade hela upplevelsen negativt.
Vi beställde champagne men fick inget vatten serverat till bordet. Jag fick sjä...
Hej Roxana,
Tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse hos oss på Villa Valentina. Det är glädjande att höra att du uppskattade maten och vi är ledsna över att servicen inte höll den nivå du med förväntade dig.
Som nyöppnad restaurang arbetar vi fortfarande med att sätta rutiner och få alla delar av upplevelsen att fungera sömlöst, och det är ingen ursäkt för att du inte kände dig uppmärksammad och omhändertagen under ditt besök. Det du beskriver är självklart inte den nivå av service vi strävar efter, och inte heller den känsla vi vill att våra gäster ska lämna Villa Valentina med.
Vi uppskattar också att du tog dig tid att framföra dina synpunkter direkt till vår hovmästare under besöket.
Om du vill komma i kontakt med oss är du varmt välkommen att höra av dig till [email protected].
Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig tillbaka och ge dig den upplevelse som både maten och Villa Valentina förtjänar att erbjuda.
Vänliga hälsningar,
Johan på Villa Valentina