Reviews of Restaurang Hantverket

Ha(llelujah)ntverket!
Fantastiskt är ordet och jag har valt att dela upp recensionen i tre olika delar 1) Restaurangen i sin helhet 2) Personal och service samt 3) Menyn, maten och smakerna.

1. Jag har i många recensioner försökt beskriva hur jag vill att en restura...

This text has been translated automatically.

This recession relates to lunch and I can't wait to book a dinner at this place for wow so good! I fully understand that this place has been nominated in The Golden Dragon 2020.

Cozy restaurant where everything is very well thought out everything from bar to table in different sizes a...

This text has been translated automatically.

Today there was a long-awaited check for Hantverket 😍. This has been a restaurant that I have had high expectations and that was 😎 actually met. Served really good food, playful and tasteful dishes. My favorite was steak tartare, the perch sandwich and the rainbow starter. Would recommend going here...

Listed in: Favorit middag

Favorit i Stockholm, middag med värme och guldkant! Hasselbackspotatis med löjrom och stuvade makaroner, så gott!

·

This text has been translated automatically.

Excellent location. Lovely oasis with warm colours and materials and plants. The atmosphere won me right away.
Sound level-perfect
Lighting-Perfect
Intimate, airy, classy, relaxed-a mix of the best.
Good for big and small groups.
The venue is divided into restaurant part and ba...

This text has been translated automatically.

Finally I have been able to visit Hantverket and what a visit it was!
It was a dining experience from start to finish. The restaurant itself is very nice. Nicely decorated, seems to be a nice outdoor dining area and all staff respond to an incredibly nice and service oriented!

We had a...

Äntligen äntligen har jag varit här!!!
Hade höga förväntningar på maten och Jag kan säga, ja de motsvarade mina förväntningar. alla rätter var inte wow i munnen men definitivt super gott. Trots det får de ändå en femma av m...

This text has been translated automatically.

One of my favorite restaurants in Stockholm!

Lovely atmosphere, good prices, service on top & the food is magical. My favorites I eat every time is Hasselbackspotatisen, mushroom Mackan & the rough steak.

Såå gott och fantastiska kombinationer - något vi älskar.
Desserterna inte riktigt i klass med övriga maten.

Verkligen en smakupplevelse och mysig inredning!

This text has been translated automatically.

Can be one of Stockholm's most attractively decorated restaurants. Love this place, which is a stone's throw from my home.
When you step into the room there is a bar section on your left side where there are several occasions played live music that raises the atmosphere of the entire...

Listed in: Favoriter!

+ Plus
Assså detta ställa tog sig förbi APO upp till första plats i min matresa i Stockholm. Från drinken till första tugga. För mig gick det från magi till grymt bra och en ny insikt på att jag inte gillar ”hummerfond”.

- M...

This text has been translated automatically.

Lovely place! We celebrated a 30th birthday and had a top night.
The service was Svinbra, good wine and great drinks.

Hasselbackspotatisen and sponge sandwich was really good, the octopus was a bit overseasoned with garlic so it can a skip. But even so it will be a fiver, so good was...

·

En fantastisk upplevelse varje gång!! Hit kommer jag gå fler gånger 😋❤️

Hade hört så mycket positiva recensioner om Hantverket innan jag testade, så förväntningarna var höga. Det blev en besvikelse. Kort och gott är betyget: SÅ överskattat. Väldigt små rätter med en avancerad beskrivning men inget kulinaris...

This text has been translated automatically.

Food and Interior 4 +
What pulls down rating is the service which, unfortunately, is not delivered, feels like it is missing a real restaurant manager that controls up staff

Jag har velat besöka Hantverket en längre tid, då Ekengren är lite utav en husgud hemma hos mig. Äntligen blev det av då jag och maken firade 25 år tillsammans 💕!
Jag blev inte besviken, utan älskade hela konceptet! Inredningen, servicen och mat &...

·

Reviderar min starka 3a till en 5a. Fantastisk mat, såväl lunch som middag, och riktigt trevlig bar (extra plus till barpersonalen). Passar alla möjliga tillfällen - dejt, familj, kompisar osv.

Mycket god mat där rätterna står för sig själva. Det bjuds på olika smaker i varje rätt och det är ett fint och stort urval

En stabil fyra med bra koncept och meny. Känns tryggt att gå hit, som att man inte behöver oroa sig för dålig mat eller service.